Palautusohje

Palautusehdot

  • Kuluttajalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus, joka alkaa tuotteen vastaanottamisesta.
  • Palautettavan tuotteen on oltava avaamaton, käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoinen.
  • Hygieniatuotteilla (esim. avatut kosmetiikkatuotteet) ei ole palautusoikeutta.

Palautuksesta tulee ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen info@ayursense.fi ennen tuotteen lähettämistä takaisin.

Palautuskulut maksaa asiakas, ellei kyse ole virheellisestä tai vahingoittuneesta tuotteesta.

Palautusohje:

  1. Ilmoita palautettavasta tuotteesta sähköpostilla 7 päivän kuluessa sen saapumisesta. Osoita sähköpostiviesti info@ayursense.fi, ja kirjoita otsikko-kenttään: “Asiakaspalautus/[tilauksen numero]”. Kirjoita viestiin myös yhteystietosi: nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä mielellään myös palautuksen syy.
  2. Lähetämme sinulle paluuviestissä vahvistuksen.
  3. Pakkaa tuote yhtä hyvin kuin se oli pakattu sinulle saapuessa, ja kirjoita paketin päälle asiakaspalautus” sekä asiakaspalautustunnus ”657666” ja osoitteeksi: Senseshop verkkokauppa / Natursole, Aleksanterinkatu 28 A, 2. krs, 33100 Tampere. Merkitse pakettiin myös lähettäjän yhteystiedot.
  4. Jätä paketti lähimpään Postin palvelupisteeseen tai Postin automaattiin.
  5. Käsittelemme palautuksen viikon sisällä sen saapumisesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta.

Posti säilyttää paketteja automaateillaan ja palvelupisteillään 7 päivää. Lisää säilytysaikaa voi ostaa Lähetysten seuranta ja ohjaus -palvelusta. DB Schenker säilyttää paketteja noutopisteillään 7 vuorokautta. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, se palautuu lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Tällaisessa tapauksessa veloitamme 20 € kulun, kun palautamme ostoksesi summan sinulle takaisin.