Palautusohje
Palautusehdot
- Kuluttajalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus, joka alkaa tuotteen vastaanottamisesta.
- Palautettavan tuotteen on oltava avaamaton, käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoinen.
- Hygieniatuotteilla (esim. avatut kosmetiikkatuotteet) ei ole palautusoikeutta.
Palautuksesta tulee ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen info@ayursense.fi ennen tuotteen lähettämistä takaisin.
Palautuskulut maksaa asiakas, ellei kyse ole virheellisestä tai vahingoittuneesta tuotteesta.
Palautusohje:
- Ilmoita palautettavasta tuotteesta sähköpostilla 7 päivän kuluessa sen saapumisesta. Osoita sähköpostiviesti info@ayursense.fi, ja kirjoita otsikko-kenttään: “Asiakaspalautus/[tilauksen numero]”. Kirjoita viestiin myös yhteystietosi: nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä mielellään myös palautuksen syy.
- Lähetämme sinulle paluuviestissä vahvistuksen.
- Pakkaa tuote yhtä hyvin kuin se oli pakattu sinulle saapuessa, ja kirjoita paketin päälle “asiakaspalautus” sekä asiakaspalautustunnus ”657666” ja osoitteeksi: Senseshop verkkokauppa / Natursole, Aleksanterinkatu 28 A, 2. krs, 33100 Tampere. Merkitse pakettiin myös lähettäjän yhteystiedot.
- Jätä paketti lähimpään Postin palvelupisteeseen tai Postin automaattiin.
-
Käsittelemme palautuksen viikon sisällä sen saapumisesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta.
Posti säilyttää paketteja automaateillaan ja palvelupisteillään 7 päivää. Lisää säilytysaikaa voi ostaa Lähetysten seuranta ja ohjaus -palvelusta. DB Schenker säilyttää paketteja noutopisteillään 7 vuorokautta. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, se palautuu lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Tällaisessa tapauksessa veloitamme 20 € kulun, kun palautamme ostoksesi summan sinulle takaisin.